Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson Önnek. OK

Megbízható szerviz

Olyan szervizcsomagokat kínálunk, amelyek biztosítják vállalkozása folyamatos működését, és segítenek, hogy a targoncákat teljes mértékben ki tudja használni, bármilyen típusúak is legyenek. Így magabiztosan megtervezheti vállalkozása működését. Segítünk személyre szabni szervizcsomagját, hogy pontosan megfeleljen elvárásainak, vagy választhat három szervizcsomagunk közül.

Toyota szervizkoncepció

Az ügyfél igénye prioritást élvez, ezért fontosnak tartjuk a szervizszolgáltatást. Az értékeket, amelyeket szervizszolgáltatásunkban képviselünk, a Toyota szervizkoncepció foglalja össze. Azt mutatják, hogyan segíti Önt a szervizajánlatunk, hogy a legtöbbet hozza ki üzletéből.

 

"A szerviztechnikus rendszeres látogatása mindig professzionális, szakértő és nagyon hatékony. Az ügyfél szempontját is szem előtt tartja, és mindig megnyugtat afelől, hogy a targonca a mihamarabb újra szolgálatba állhat. Gazdagítja üzletét."

További információk a Toyota szervizkoncepcióról >

Hogyan értékelnek ügyfeleink

Mi a fontos az ügyfél számára?

Bevált módon megkérdezzük ügyfeleinket, mi a fontos számukra, és hogyan értékelik teljesítményünket; a Net Promoter Score segítségével fel tudjuk mérni teljesítményünket.

 

Mivel a szervizszolgáltatás az egyik legfontosabb megkülönböztető tényező, fontos ügyfeleink számára, hogy a javításokat gyorsan elvégezzük, elsőre sikerrel járjunk, és az alkatrészek elérhetők legyenek, amikor szükségük van rájuk.

 

Havonta több mint 1500 ügyfélkérdőívet dolgozunk fel, ami lehetővé teszi szolgáltatásaink folyamatos fejlesztését. Így segíthetünk növelni ügyfeleink produktivitását és kézben tartani költségeiket.

0
szerviztechnikus
0órás
alkatrész-kiszállítás Európában bárhol
0millió
szervizmegbízatás évente
0%-os
javítási arány az első kiszállásnál
0-es
Net promoter pontszám

Mindig az Ön közelében

Szerviztechnikus targonca ellenőrzést végez

Amit mindig megkap

  • Teljes átláthatóság, nincs rejtett költség
  • Akkreditált technikusok
  • Teljes szerviztörténet

Minden Toyota szervizcsomagra jellemzők a következők: transzparens szolgáltatás rejtett költségek nélkül, akkreditált technikusok, gyors válaszidő és teljes szerviztörténet.

Teljes szervizt előkészítő technikus

Teljes kiszolgálás

  • Kiváló teljesítmény
  • Zavarelhárítás
  • Megelőző karbantartás

Gondoskodunk az összes szervizzel kapcsolatos feladatról a maximális teljesítmény és üzemidő érdekében. A teljes kiszolgálás egy átfogó, a munkát és az alkatrészeket is lefedő csomagot jelent, amelynek része a megelőző karbantartás, a zavarelhárítás, valamint a szervizelés és hibajavítás során felhasznált alkatrészek ára is.

Targoncán dolgozó szerviztechnikus

Prémium megelőző karbantartás

  • Megbeszélt szervizcsomag
  • Biztonság maximalizálása
  • Az alkatrészeket is magában foglalja

Megelőzi a nem tervezett állásidőt és a költséges javításokat. Felelősséget vállalunk azért, hogy targoncáit egy megbeszélt csomag alapján tartsuk karban, és biztosítsuk, hogy minden biztonsági követelménynek megfelelnek. Mi álljuk a szerviz során lecserélt alkatrészeket árát is.

Két gépkezelő a raktárban beszélget

Megelőző karbantartás

  • Előzze meg a nem tervezett állásidőt
  • Maximális biztonság
  • Alacsonyabb kockázat és javítási költségek

A prémium szinthez hasonlóan megelőzzük a nem tervezett állásidőt és a költséges javításokat, miközben biztosítjuk, hogy a gépek az összes biztonsági követelménynek megfeleljenek.

Lépjen kapcsolatba Velünk

Talán ez is tetszene Önnek

A menedzser az I_Site-ot nézi az iPad-ján

I_Site flottairányítás

Az I_Site összeköti flottáját, összegyűjti az adatokat és áttekintést nyújt a történésekről, valamint információt ad tevékenysége optimalizálásához.

Tudjon meg többet >

Óra illusztráció az előtérben, targonca a háttérben

Toyota Service Concept

A szervizszolgáltatás iránti elhivatottságunkat a Toyota szervizkoncepcióval, a szolgáltatás optimalizálásának strukturált megközelítésével fejezzük ki.

Tudjon meg többet >

Szerviztechnikus alkatrészládával

Esettanulmány: Elsőre elhárított hibák aránya

Ez a szám azt mutatja meg, hogy milyen arányban sikerül már az első szervizlátogatás alkalmával elhárítani ügyfeleink problémáját. 

Tudjon meg többet >

Két szervizes beszélget a szervizautó  előtt

Esettanulmány: STEP és ASEC

Az ASEC és STEP programok javítják az ügyfelek pozitív tapasztalatait, és a Toyota szervizkoncepció fontos elemei.

Tudjon meg többet >