Magatartási kódex – küldetés, cél és közös értékek

A Toyota Material Handling magatartási kódexe bemutatja azon elveinket és normáinkat, amelyeket minden alkalmazottnak és a vállalat nevében eljáró harmadik félnek be kell tartania. Az integritás és a vonatkozó törvények, illetve előírások betartása kulcsfontosságú a stratégiai növekedés előmozdítása szempontjából.

Normák, szabályok és felelősségek a megfelelő gyakorlat érdekében

Értékrendünk alapját magatartási kódex segítségével fejezzük ki. Magatartási kódexünk világossá teszi az alkalmazottainktól elvárt etikus viselkedést, amikor egymással, ügyfelekkel, beszállítókkal, más érdekelt felekkel vagy a társadalom egyéb tagjaival kapcsolatba lépnek. A kódex különféle témák széles körét öleli fel, mint például a megkülönböztetés és az emberi jogok tiszteletben tartása, valamint az olyan helyzetek, mint a vállalati vagyon felhasználása, a bennfentes kereskedelem, a helyi törvényeknek és rendeleteknek való megfelelés, illetve a környezetvédelem.

További információ magatartási kódexünkben olvasható

Nyitott és pozitív légkör megteremtése

Elkötelezettek vagyunk az olyan környezet iránt, ahol a nyílt, őszinte kommunikáció az elvárás, nem pedig a kivétel. Szavatoljuk kollégáink számára, hogy a tényleges vagy valószínűsített szabályszegéseket abban a tudatban jelenthetik és jelenteniük is kell, hogy semmilyen megtorlást vagy megtorlást nem tolerálunk.

Bátorítjuk dolgozóinkat és a velünk munkakapcsolatban lévőket, hogy feltehessék kérdéseiket és aggályaikat. A jelentési csatornák a következők:

    • Közvetlen felettesek
    • Funkcionális vezetők (pl. pénzügyi vezetők vagy HR-menedzserek)
    • Az üzleti kapcsolatért felelős személy (értékesítő vagy vevő)
    • Általános jogtanácsos a csoportos megfelelésen keresztül (compliance@toyota-industries.eu)

 

Magatartási kódex segélyvonal

​Magatartási kódex segélyvonalunk használata nem kötelező. A bejelentés névtelenül is megtehető, bár a bejelentő személyazonosságának megadása előnyünkre szolgál, hogy jobban meg tudjuk védeni az érintettet a megtorlástól, és ki tudjuk vizsgálni az ügyet. Magatartási kódex segélyvonalunkat egy független, harmadik fél működteti; az online bejelentés és a telefonos bejelentés céljából éjjel-nappal elérhető. Ha bejelentést szeretne tenni magatartási kódex segélyvonalunkon, azt az alábbi linken teheti meg.

A bejelentéssel kapcsolatos adatvédelmi tudnivalók elérhetők a lap alján található Adatvédelem fül alatt Adatkezelési Tájékoztató – Visszaélés-bejelentés linken.

Elnézést, de bejelentő rendszerünk sajnos nem tudja elfogadni, feldolgozni vagy továbbítani az ügyfelek panaszait vagy aggályait. Vegye fel a kapcsolatot értékesítési csatornáinkkal, vagy az értékesítési és a szervizcégek munkatársaival, mi pedig szívesen kivizsgáljuk problémáját, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megoldás a lehető leghamarabb megszülessen.

Magatartási kódex segélyvonal
Összes törlése