A targoncák hatékony működtetésének egyik alappillére a hálózatok kiépítése, amely egyben a Toyota Service Concept elgondolás fontos részét is képezi. A TSC a Toyota Production System szervizközpontú elgondolásának alapjaként működik. Mindig „lean-központú” megközelítést alkalmaztunk a szervizelés területén, így sokkal átgondoltabb tervezési tevékenységet végezhetünk, illetve nagyobb hozzáadott értéket állíthatunk elő, ami kevesebb selejttel jár. Ez az Ön logisztikai folyamatainak teljes hatékonyságát növeli.
Az I_Site alkalmazás használatával közvetlenül is igényelhet szervizelést. Közvetlen kapcsolatba léphet a szervizcsapattal, és akár képet és/vagy üzenetet is küldhet. A Toyota szervizadat-rendszerére kapcsolódva a szervizköltségek adatai is elérhetők.
Továbbá a telematikai rendszerek hatékonyan alkalmazhatók a szerelők felkészítésére és munkájuk támogatására is. Fontos számunkra az innováció és a hálózatos megoldások szolgálatba állítása az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások javítása és a technikusaink munkájának megkönnyítése érdekében.
Az egyik előny, hogy csatlakoztathatja azt a Toyota technikusok új mobil szervizplatformjához, a T-Stream rendszerhez. Ez a szervizeszköz képes a hálózatba kapcsolt targoncák adatainak továbbítására a szerviztechnikus részére, javítva a szervizelés hatékonyságát. Ez lehetővé teszi a hálózatba kapcsolt targoncák optimalizált szervizelését távoli frissítésekkel és tevékenységalapú karbantartással, így biztosítva rövidebb állásidőt és alacsonyabb költségeket.
A valós idejű adatokhoz hozzáféréssel rendelkező helyszíni technikusok biztosítják, hogy a gyári berendezések megfelelően és hatékonyan működjenek, ami csökkenti a javítási költségeket. Az okostargoncák nemsokára lehetővé fogják tenni, hogy a technikus azelőtt kijavítsa a hibát, hogy az ügyfél egyáltalán tudomást szerezne arról. Mivel a műszaki problémákat még előfordulásuk előtt fel lehet tárni, javul a gépek kihasználtsága, és csökken az állásidejük.
A jövőben teljes mértékben az ügyféligényeknek megfelelő módon leszünk képesek az üzleti modell átalakítására, miközben a telematikai rendszerek által biztosított adatokat felhasználva hatékony segítséget és támogatást nyújtunk. A hálózaton belül egymáshoz kapcsolódó targoncáknak köszönhetően a Toyota jelentős előrelépést tesz a prediktív szervizelés irányába, aminek jóvoltából az állásidő teljes megszüntetését célzó javítások még a meghibásodás bekövetkezte előtt elvégezhetők.