A Rendapart a Toyota félautomata rakatszállítóit választotta

A Rendapart Plantfood International, szerves, illetve szerves-ásványi műtrágyák gyártója és forgalmazója, a Toyota Material Handlinghez fordult, hogy hatékony megoldást találjon raktározási kapacitásának maximalizálására. A Toyota a Toyota Radioshuttle rakatszállítókat és saját állványrendszerét ajánlotta fel az igények kielégítésére.

A Rendapart bemutatása

A Krauch család több mint 70 éve gyárt, csomagol és forgalmaz kiváló minőségű szerves trágyát „Viano” néven. Ezzel Belgium első és legrégebbi szervestrágya gyártójává váltak, szaktudásuk és tapasztalatuk folyamatosan biztosítja a kiváló minőséget.
A Rendapart NV cégen belül két külön részleg is helyet kapott: a VIANO és a Rendapart Plantfood. A jól ismert VIANO márka a kerti termékek, műtrágyák (szimpla és összetett), talajjavítók, virágföldek és talajtakarók teljes választékát kínálja. Termelő cégük, a Rendapart Plantfood Int. a szerves és szerves-ásványi műtrágyák jelentős gyártója, a nemzetközi sajátmárkás piacon tevékenykedik. Mindkét vállalat teljes körű és magas színvonalú szolgáltatást nyújt az ügyfeleknek.

Tények és számok

  • Vállalat: Rendapart Plantfood International
  • Hely: Aalst, Belgium
  • Ágazat: Szerves és szerves-ásványi műtrágyák
  • Tárolási kapacitás: 8708 Euro raklap – raktármagasság 11,5 m
  • Termékek: hat Toyota Radioshuttle, állványrendszerek, két villástargonca és három tolóoszlopos targonca (lítium-ion)

Hatékony raktári elrendezés

Belgium szívéhez közel, a fővárostól, Brüsszeltől nem messze találkoztunk az üzemvezetővel és a tulajdonos fiával, Jan Krauch-hal: „A két világháború közötti időszakban nagyapám indította el az Animalia céget Denderleeuw-ban. Hulladékfeldolgozásra szakosodtunk. A tevékenységi kör bővítéseként nagyapám 1948-ban elindította a Viano műtrágyamárkát, aminek köszönhetően minden anyagot hasznosítani tudunk. Megszületett Belgium első szerves trágyával foglalkozó vállalata Jan Krauch így folytatja: „Sajnos nagyapám 1983-ban egészségügyi okokból eladta az összes gyárat, majd két évvel később elhunyt. 25 éves korában apám visszavásárolta az egyik részleget az új holland tulajdonosoktól. Egy új vállalkozást alapítottak, amelynek Rendapart lett a neve.

„Manapság minden nagyon specializálódott, minden termékhez külön műtrágyát készítünk. Ahhoz, hogy követni tudjuk a trendet, szükség volt raktárunk hatékony elrendezésére és bővítésére. Sajnos raktárunk már nem felelt meg az igényeinknek. Ezért elkezdtem keresni egy hatékony megoldást. A raktárunkban már eddig is voltak Toyota targoncáink, amelyekkel elégedettek voltunk. Ennek eredményeképpen meglátogattam a honlapot, hogy megnézzem, milyen más megoldásokat kínál a Toyota. Láttam, hogy a kínálatukban vannak rakatszállítók és rakatszállítós állványrendszerek is. Így kerültem újra kapcsolatba a Toyotával.”

A Toyota és a teljes körű tanácsadás

„Régebben bejárható állványrendszereink voltak, de ezek mai igényeinknek sajnos már nem felelnek meg. A Toyota Racking Solutions értékesítési vezetőjével, Wilfried Elsennel közösen kerestünk egy olyan megoldást, amellyel maximalizálhatjuk a tárolási kapacitásunkat. Wilfried azt tanácsolta, hogy a rakatszállítókkal és a tolóoszlopos targoncákkal kombinált állványrendszert válasszuk, így elkezdhetjük az állványonkénti készletezést, miközben optimalizáljuk a raktározási kapacitásunkat, ami rendkívül fontos számunkra. Ez a megoldás javítja a termékek elérhetőségét, és a károkat is csökkenti. A tolóoszlopos targoncákkal még nagyobb tárolókapacitás érhető el, hiszen ezek a targoncák nagyon kompaktak, rugalmasan használhatók és keskeny alvázzal rendelkeznek, amely ideális a szűk környezetekhez. Ezért választottuk ezt a hatékony megoldást: rakatszállítós állványrendszer hat Radioshuttle targoncával és három tolóoszlopos targoncával” – részletezi az alkalmazott rendszert Jan.

„A Toyota melletti döntés egyértelmű volt, mivel gyorsan reagál, és mindent jól nyomon követ, ami kulcsfontosságú szempont a döntés során.

Termékeink szezonálisak, emiatt az üzembe helyezésnél számolnunk kellett egy bizonyos időkerettel. Wilfrieddel és a projektmérnökkel, Joris Van Akennel is zökkenőmentes volt az együttműködés, a megvalósítás pedig kifejezetten simán zajlott. A változásokat azonnal és hatékonyan kezelték” – összegzi a projekt végrehajtását Jan. 

A Rendapart nemcsak Belgiumban van jelen, hanem Franciaországban, Hollandiában, Lengyelországban, Dániában, Finnországban, az Egyesült Királyságban, Észtországban és más országokban is megtalálható. Ezért szükség van raktáraik bővítésére: „Az ügyfelek portfóliója évről évre bővül, ami azt jelenti, hogy a közeljövőben ismét bővíteni fogjuk a raktárunkat. Mivel a Toyota által kínált megoldás nagymértékben optimalizálta a folyamatainkat, számunkra természetes, hogy további Toyota rakatszállítókat, állványrendszereket és tolóoszlopos targoncákat vásárolunk” – vélekedik Jan Krauch. 

További információ a Toyota Radioshuttle rendszeréről
Összes törlése