A ConDoor Door Solutions szigetelt szekcionált kapukat gyárt ipari és lakóépületek számára. A vállalat három gyártóüzemet működtet: kettőt Hollandiában (Zeewolde és Emmen), egyet pedig Magyarországon. A kapukat minden esetben az ügyfelek egyedi igényei szerint tervezik és gyártják, a fenntarthatóságra kiemelt figyelmet fordítva.
Az emmeni ConDoor Door Components üzemben a szekcionált kapuk működéséhez szükséges fémalkatrészeket és szerelőkészleteket készítenek.
Johan Oosting, a ConDoor Door Components projektmenedzsere így fogalmaz: „Több lehetőséget is megvizsgáltunk, mielőtt ezt a testreszabott automatizálási projektet beszállítóra bíztuk. Kezdettől fogva úgy éreztük, hogy a Toyota Material Handling a megfelelő választás. Világosan látszott, hogy megvan a szakértelmük, és pontosan értik, mire van szükségünk a növekedéshez. Amikor a projekt elindult, láttuk, hogy minden összeállt. Rövid időn belül világossá vált, hogy a logisztikai folyamatba összesen három AGV (automata irányítású jármű) beiktatása is lehetséges.”
Niek Lammersen, a Toyota Material Handling értékesítésfejlesztési vezetője így emlékszik vissza: „Örömmel vállaltuk el a ConDoor munkáját, mert nem egy sablonmegoldásra volt szükség. Szeretünk kreatívan gondolkodni, és az adott igényekhez legjobban illeszkedő megoldást megtalálni.”
A projekt különlegességét az adta, hogy a ConDoor saját fejlesztésű tálcákat használ, a raklapos állványokat pedig halszálkás elrendezésben helyezték el. Ez megnehezítette az AGV-k mozgását az állványok között, illetve az áruk pontos elérését. A hely korlátozott. A cellák különféle biztonsági szempontokat vetnek fel. Kiemelten fontos, hogy az AGV mindig pontosan álljon meg, és a tálcát a megfelelő magasságba helyezze, hogy a robotkar biztonságosan ki tudja venni belőle a rugókat.
Ehhez szükséges, hogy az AGV folyamatos kapcsolatban legyen a robotcellával, és a Toyota intelligens T-One automatizálási szoftvere zökkenőmentesen működjön együtt a ConDoor saját raktárirányítási rendszerével (WMS). Ma már egy rugalmas Autopilot rendszer működik a ConDoor üzemében, amelyben négy rendszer dolgozik össze gördülékenyen, egy viszonylag összetett logisztikai folyamatban.
Kezdetben két AGV működött, de hamar kiderült, hogy egy harmadik is gond nélkül beilleszthető a rendszerbe. Az AGV-k testreszabása ehhez a speciális környezethez nem volt egyszerű feladat, a Toyota mégis kiválóan megoldotta. Johan így foglalja össze a tapasztalatokat:
„A bevezetés során minden szükséges támogatást megkaptunk. Az eredményes közös munka mindenki számára valódi elégedettséget jelentett.”