A flotta újjáélesztése: ismerkedjen meg a felújított targoncák világával

Van egy terület a logisztika dinamikus világában, ahol a technológiai fejlesztések minden eddiginél gyorsabban követik egymást, és a körforgásos gazdaságra való átállás tekintetében kiemelkedik, ez pedig a felújított targoncák piaca. Ez már a jövő, ám kétségtelenül az alaptevékenységünk kibővítéseként is tekinthetünk rá. Nagyon büszkék vagyunk szolgáltatásaink kiválóságára. Most pedig megmutatjuk, hogyan adunk új „életet” a felújított gépeknek és targoncáknak.

Bérlés és szerviz a közelben 

Büszkeségünk a 20 európai országot átfogó, 40 felújítóközpontot magában foglaló hálózatunk, és a targoncák felújítására szolgáló, lenyűgöző infrastruktúra. A flottakezelő központokban több mint 600 tanúsított technikus dolgozik fáradhatatlanul annak érdekében, hogy minden gépet a legszigorúbb minőségi szabványoknak megfelelően újítsunk fel. 

Ami a Toyota Material Handling Europe-ot igazán megkülönbözteti a versenytársaktól, az a működési kiválóság iránti rendíthetetlen elkötelezettség, amelyet a LEAN elvek és a Toyota Production System (TPS) szerinti munkavégzés jellemez. Ezek a módszerek a felújítási folyamat valamennyi lépésénél tetten érhetők, garantálva a hatékonyságot és az egységességet. 

refurbishment 2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Magas színvonalú szerviz 

A felújítással foglalkozó központok évente több mint 100 000 gépet újítanak fel, amelyek közül 15000 darabot prémium minőségben varázsolnak újjá. Ezeket a gépeket az intenzív munkát végző ügyfelek igényeinek megfelelően alakítják át. 

A kiváló szerviz kiemelkedő fontosságú a targoncák élettartamának maximalizálása tekintetében. Ahhoz, hogy fenntartsuk szolgáltatásaink minőségét, minden felújítóközpontunk LEAN és TPS elvek szerint tanúsított, kiemelten fontosnak tartva az egészség, a biztonság, a fenntarthatóság és az ügyfél-elégedettség területét. 

Szolgáltatásaink egyik fontos alkotóeleme a nyomon követhetőség. Minden bejövő és kimenő eszközmozgást, valamint a mozgás típusát aprólékosan dokumentálva átfogó nyilvántartást vezetünk, így bármilyen problémát azonnal és hatékonyan tudunk kezelni. 

Az eszközmozgások okai változatosak, beleértve a bérletből visszaadott gépeket, a „visszavásárlást”, a nagyobb javításokat, az új gépek beszerzését, a szerződések felmondását vagy a hibásan érkező targoncákat, az ügyfélnek történő értékesítést, a selejtezést és még sok egyéb mást. Átfogó nyilvántartást vezetünk az összes berendezésről, és biztosítjuk, hogy minden problémát időben és hatékonyan kezeljünk. 

 

Frissítse fel flottáját! 

 

Az üzleti flotta megújítására törekvő vállalkozásoknak a felújított targoncák beszerzése kiváló döntés. Nem csupán költséghatékony megoldás, mert egyúttal lehetőséget teremt a munkahely újragondolására vagy frissítésére is. Minden felújított gép szigorú ellenőrzésen esik át, így a vásárlók biztosak lehetnek a minőségben és a megbízhatóságban. 

 

 

Elmondhatjuk, hogy a targoncák felújítása megbízható javítási megoldásnak bizonyul. A kiválóság iránti elkötelezettségünk, párosulva kiterjedt hálózatunkkal és a tartósság iránti elkötelezettségünkkel, jelentős segítséget nyújt, hogy élen járhassunk a felújított targoncák piacán. Felújított targoncákat használva a cégek könnyen boldogulhatnak a logisztika komplex világában, bízva benne, hogy okos és átgondolt döntést hoztak. 


 

Bővebben a használt targoncákról >>

 

Összes törlése