‘"A minőségi szolgáltatás mindennek az alapja" ez azzal is jár, hogy segítséget nyújtunk ügyfeleinknek abban, hogy megóvják saját dolgozóik egészségét.’
Per Fyrenius
Vállalatfejlesztésért felelő vezető alelnök
Az európai gyártási szektorban minden tizedik súlyos sérülés az anyagmozgató berendezésekkel történik – derül ki az európai munkahelyi balesetekről szóló legfrissebb Eurostat-tanulmányból. Fontos aláhúzni, hogy a balesetek 80%-át a nem biztonságos munkahelyi viselkedés okozza. A biztonsági kultúra kialakítására összpontosító ügyfeleinket olyan termékekkel és megoldásokkal kívánjuk támogatni, amelyek jelentős előrelépéshez segítik őket.
A balesetek a kezelői képzésnek köszönhetően könnyebben elkerülhetők; ehhez jelenleg 91 képzési létesítmény és 136 oktató áll rendelkezésünkre.
Olvasson további érdekességeket fenntarthatósági jelentésünkben >>
1. Vezetés
2. Eszközök
3. Eljárások
4. Emberek
A fenntarthatóbb világ megteremtésének kulcsa véleményünk szerint a jó és átgondolt tervezés. Az elmúlt évtizedben több mint 20 formatervezési díjjal jutalmazták termékeinket, ami a minőség és az ergonómia iránti elkötelezettségünket dicséri. Emellett kétévente formatervezési versenyt is rendezünk, amelyen világszerte több ezer résztvevő vesz részt.
Minőségügyi szervezetünk az ügyfelek és a termékek életciklusa szempontjából tűzte zászlajára a minőség javítását. Új minőségstratégiánk fő összetevője a proaktív módszerekkel elért kiváló minőség, valamint a folyamatosan vonzó, az ügyfelek igényeinek mindenben megfelelő termékek folyamatos biztosítása.
Olvasson további érdekességeket fenntarthatósági jelentésünkben >>
2015 óta naponta értékeljük szolgáltatásainkat, amit a Net Promoter System (NPS) ügyfélminőségi felmérés segítségével végzünk. A 20 európai piacról származó több mint 100 000 ügyfélválasz értékes információkkal szolgált a bérbeadás, az értékesítés és a szolgáltatás javítása érdekében. A napi mérések megerősítik, hogy a megtett korrekciós intézkedések igazi változást jelentenek. Ügyfél-elégedettségi mutatónk, a Net Promoter Score, jelenleg 61.
Olvasson további érdekességeket fenntarthatósági jelentésünkben >>
Szorosan együttműködünk beszállítóinkkal, biztosítva, hogy megfelelnek minőségi, közösségi és környezetvédelmi elvárásainknak. Szeretnénk pozitív hatást gyakorolni több mint 300 beszállítónkra, csökkenteni saját vállalkozásunkat érintő kockázatokat, és további értéket teremteni ügyfeleink számára. Magatartási kódexünkkel összhangban tisztességes és becsületes üzletvitelre törekszünk, és szeretnénk Európa legelismertebb és legmegbízhatóbb anyagmozgató partnerévé válni.
2022-ben minden jelentős beszállítónkat felkérjük, hogy töltse ki az éves online EcoVadis-értékelést.
Olvasson további érdekességeket fenntarthatósági jelentésünkben >>
Az EcoVadis stratégiai partnerünk az átlátható logisztikai értéklánc megteremtésében, hogy a partnerségen keresztül ügyfeleink, beszállítóink és saját hálózatunk számára egyaránt megkönnyítsük a fenntarthatóság elérését. 2021-es platina minősítésünkkel a világ 85 000 beszállítója közül a legjobb 1% közé kerültünk.
Kétévente fenntarthatósági jelentést teszünk közzé a GRI-szabványoknak megfelelően. A jelentések lehetővé teszik számunkra, hogy összehasonlítható és hiteles módon áttekinthessük, majd beszámoljunk az általunk végzett tevékenységek hatásairól. A globális világjárvány közepette a 2021-es pénzügyi évre vonatkozó 75 GRI-célkitűzésünk 50%-át teljesítettük.
Olvasson további érdekességeket fenntarthatósági jelentésünkben >>
Lehetőségek kiaknázása a személyes fejlődés érdekében