Kizárólag Magyarországon bejegyzett és szállítási címmel rendelkező ügyfeleknek tudunk szállítani.
A targonca rendelésekor egyedi színt választhat. Válassza ki a BT Lifter modellt, majd a "Hozzáadás" rész alatt, válassza ki a "egyedi szín" opciót. Miután megkaptuk a rendelését a vevőszolgálati munkatársunk
A rendelés leadása után a vevőszolgálati csapatunk leellenőrzi és előkészíti a rendelést, és egy rendelési visszaigazolást küldd Önnek. Ha módosítani szeretné a megrendelését, akkor a megrendelés leadása után lépjen velünk kapcsolatba. Azonban a megrendelés az elhelyezést követően kötelező. Tudjon meg többet a visszatérítési irányelvünkben.
A sikeres megrendelést követően, Ön kapni fog egy emailt, amely tartalmazza az összes információt. A rendelés megerősítését követően, Ön kapni fog egy megerősítő emailt "A rendelés visszaigazolása" címmel.
Megtalálhatja egy adott megrendelés státuszát és megtekintheti a rendelési előzményeket a rendelések állapota oldalon.
Ha egy termék hibás, rendelkezünk azzal a joggal, hogy a megjavítás és a kicserélés között válasszunk. Ha bármilyen hibás terméket észlel, kérjük minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Ha elfelejtette a jelszavát, akkor kattintson az "Elfelejtette a jelszavát?" gombra a bejelentkezés alatt.
A jelszó megszerzéséhez a bejelentkezési email címét fogjuk elkérni. Majd kapni fog egy emailt, amelyben a jelszó visszaállításához szükséges link szerepel. A link egy órán át érvényes. Ha még mindig problémái vannak a bejelentkezéssel vagy az elfelejtett email címmel kapcsolatosan, akkor forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.
Automata fizetési rendszerünk biztosítja ügyfeleink részére és a gyors és biztonságos pénzügyi szolgáltatást.
Fizethet számla ellenében átutalássa vagy online felületen bankkártyával.
- Számla ellenében: Miután leadta a rendelését, Ön meg fogja kapni a rendelés jóváhagyását és a számlát, amelyn megtalálja a fizetési információkat. A számla kiállítását követő 15 napon belül szükséges a számlát rendezni. Ha bármilyen probléma felmerül a számlával kapcsolatosan, kérjük lépjen velünk kapcsolatba.
- Bankkártyás fizetés: a fizetés teljesítésének érdekében, kattintson a fizetés elküldése gombra és Ön automatikusan az online felületre lesz átirányítva, ahol kitöltheti a bankkártya adatait.
-Próbálja ki & Vásárolja meg pénzügyi opció
A tesztidőszak során csak a szállítási és a bérleti költség kerül felszámolásra. Ha megvásárolja a targoncát, a bérleti díj nem kerül felszámolásra. Nincs kockázat.
Ha a hitelkártya hitelesítésével kapcsolatos hibaüzenetet kap, ellenőrizze újra, hogy a hitelkártyán lévő számlázási cím megegyezik-e a fiókjához társított számlázási címmel, próbálja újra beírni a CVN- vagy biztonsági kódot, és győződjön meg a kártya érvényességéről. Ha a megadott információk érvényesítése után másodszor is hibaüzenet jelenik meg, forduljon a pénzintézetéhez további segítségért.
Közvetlenül kiszállítjuk a megadott szállítási címre vagy átveheti személyesen telephelyünkön.
A teljes szállítási költséget a „termékenkénti” költségtételeket összeadva számoljuk ki. A „termékenkénti” költség átalányár, amelynek a kiszámítása a súly vagy a térfogat alapján történik azt feltételezve, hogy az ügyfél kiszállítási címén, illetve a beszállító helyi raktárától számított XX km-en belül semmilyen rakodórámpa nem áll rendelkezésre. További szállítási költségek esetén a beszállító tájékoztatja az ügyfelet, és feltünteti azokat a megrendelést megerősítő dokumentumban.
Minden termékünk esetén megadjuk a becsült kiszállítási időt. Ha valamilyen okból nem tudjuk a kiszállítást ebben az időpontban teljesíteni, értesítjük Önt, és ha a kiszállítás túlzottan elhúzódna, akár bérelt targoncát is fel tudunk ajánlani.
A vételár kiegyenlítését és a megrendelt áru raktárunkból való kiküldését követően e-mail-üzenetben értesítjük a kiszállítás várható időkeretéről. Ha több vásárlása is volt, előfordulhat, hogy több e-mailt is kap, amelyekben az egyes termékekre vonatkozó várható kiszállítási idő szerepel.
Előfordulhat, hogy a megrendelt áruk nem egyszerre érkeznek meg, hanem külön-külön, eltérő napokon. Ha az áruk az e-mail(ek)ben szereplő időkereten belül nem érkeztek meg, kérjük, értesítsen bennünket.
Ügyfeleink hatékonyabb kiszolgálása érdekében termékeinket az Európa-szerte működő raktárainkból válogatjuk össze. Akkor érkezik megrendelése több részletben, ha a megrendelés teljesítéséhez több raktárra is szükség van. Ha a kiszállítás több részletben történik, arról e-mailben értesítjük.
A szállítási költségek kiszállítása „termékenként” történik, tehát az egyes kiszállításokra külön-külön számítjuk fel a költségeket, ha más nem szerepel a megrendelést megerősítő dokumentumban. További szállítási költségek esetén értesítjük Önt, és feltüntetjük azt a megrendelést megerősítő dokumentumban.
A szállítási költségek kiszállítása „termékenként” történik, tehát az egyes kiszállításokra külön-külön számítjuk fel a költségeket, ha más nem szerepel a megrendelést megerősítő dokumentumban. További szállítási költségek esetén értesítjük Önt, és feltüntetjük azt a megrendelést megerősítő dokumentumban.
A shop.toyota-forklifts.hu oldalról megrendelt árucikkek kiszállítása csak Magyarország területén lehetséges.
Ha más európai országba kíván szállíttatni, látogasson el a shop.toyota-forklifts.eu oldalra, válassza ki a célországot, majd végezze el az adott ország oldalán a megrendelést.
Különböző termékekhez különböző garanciákkal rendelkeznek.
Az új targoncákhoz gyári termékgarancia tartozik, amelyet a Termék oldalon feltüntettünk a " Termék Specifikációk", "Jó tudni" résznél.
A használt targoncákhoz gyári garancia tartozik, a felújított termékhez tartozó időszakra. Használt targoncáink különbözó szintekre vannak besorolva, ezek között a garancia is változik. Tudjon meg többet a használt targoncák besorolási és garanciális szintjeiről itt.
Számos módja van annak, hogy kapcsolatba kerüljön targonca szervizünkkel, válassza ki az Önnek leginkább megfelelőt az alábbi lehetőségek közül:
Foglaljon időpontot online - töltse ki a szerviz igényt itt és 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Hívja fel ügyfélszolgálatunkat - +36-1-482-0900.
A legtöbb esetben 1-2 napos szállítást tudunk biztosítani.
Mindig mindent megteszünk annak érdekében, hogy a szállítási határidőn belül szállítsuk ki a berendezéseket; azonban az előre nem látható körülmények miatt, mi nem garantáljuk a szállítási határidőt - de mindig kapcsolatba lépünk Önnel a változtatásokkal kapcsolatosan és a legtöbb esetben bérelt targoncát ajánlunk fel Önnek, ha hosszú szállítási idő várható.
Online 1 naptól egészen 365 napig lehet bérelni egy targoncát. Hosszabb bérleti időszakokat is kínálunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba, ha érdekelné egy ilyen típusú bérleti szerződés.
A legtöbb esetben igen. Kérjük tekintse át a Bérleti Szerződést.
A Toyota Bevizsgált Használt Targoncák a mi programunk, amely a legjobb minőségű használt targoncákat kínálja ügyfeleink részére. Ha a targonca nem felel meg programunknak, nem fogjuk Önnek eladni. Tartalmaz egy sor szigorú követelményt a használt Toyota targoncák minőségének biztosításának érdekében.
* Csak Toyota vagy BT targoncák használhatóak
* Mindegyik targonca csak nálunk szervizelt
* Minden szerviz és karbantartás csak eredeti Toyota alkatrészekkel történik
* Minden targonca teljes biztonsági ellenőrzésen és villateszten megy keresztül
* A fő alkatrészeket ellenőrizzük, hogy ne legyenek funkcionális problémák
* Minden targonca felújítása magas színvonalon történik
* A targoncák mindig teljes dokumentációval vannak kiszállítva
* Mindig 1-9 hónapos garanciát kap
* Minden targonca a bérleti vagy szerviz szerződést tartalmazza
Megvásárolhatja a használt targoncát online vásárlással közvetlenül webáruházunkból vagy az adott területhez tartozó üzletkötőnkkel is felveheti a kapcsolatot. Tekintse meg az Online Vásárlási Útmutatónkat, ahol többet megtudhat a használt targoncák online vásárlásáról vagy vegye fel a kapcsolatot a területi üzletkötőnkkel.
Igen, minden használt targoncát teljes dokumentációval szállítunk. A dokumentációt a targonca beérkezésekor megkapja.
A használt targoncát a gyártó termékgaranciája védi a felújított termékre megadott időszakra. A használt targoncáink különböző csoportokra vannak besorolva és a garancia ezek között változik. Tudjon meg többet használt targoncáink osztályozási és garanciális szintjeiről itt. Minden egyes targoncánál Ön megtalálja az információt, hogy az adott targoncánál milyen jótállási szintet biztosítunk.
Igen, mindig vásárolhat, bérelhet vagy finanszírozhat egy használt targoncát. További részletekért keresse fel pénzügyi opciók oldalunkat.
Különböző szerviz csomagokat kínálunk, amelyek különböző szintű igényekhez lettek testreszabva.
Sürgős szerviz szolgáltatásért, ne aggódjon - itt vagyunk, hogy segítsünk. Könnyen elérhet minket:
Hívja: +36-1-482-0900