Semmi gond, mi segítünk Önnek.
Foglaljon időpontot online vagy hívjon minket a +36 1 482 0900 telefonszámon.
Nemcsak minőségi termékeket, de minőségi szolgáltatásokat is nyújtunk. Az ügyfelek elégedettsége mindennél fontosabb számunkra, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy megfeleljünk elvárásainak.
Ezért alkalmazzuk a Toyota szervizkoncepciót, a szolgáltatásaink optimalizálásának 12 kulcsértékkel rendelkező strukturált megközelítését.
Szervizcsomagjaink segítségével személyre szabhatja vállalkozását, flottamérettől függetlenül. Ezket kombinálni tudja az I_Site flottamenedzsment megoldásunkkal, ami teljes kontrollt tesz lehetővé az Ön számára.
Rendszeres karbantartással megelőzhetők a hosszabb leállási idők és a nagyobb javítási költségek. A meghibásodott alkatrészek így még azelőtt beazonosíthatók és megjavíthatók, mielőtt a kár súlyosabbá válna. A súlyos károk javítási költségei akár egy másik targonca beszerzési árát is megközelíthetik. Az ilyen nagymértékű kiadások elkerülése érdekében javasoljuk, hogy vegye igénybe szervizelési csomagjaink közül az Ön számára leginkább megfelelőt.
Szakképzett Toyota-szerelőink kiterjedt vizsgálat után minden esetben az Önnek leginkább megfelelő ütemezést ajánlják.
A legjobb megoldás az, ha Toyota targonca bérlésekor vagy vásárlásakor egy előre kialakított szervizmegállapodást köt.
A targonca rendszeres szervizelésével fokozható a vállalkozás termelékenysége, valamint javítható a munkahely biztonsága. A biztonságnak mindig a legfontosabb szempontok között kell szerepelnie, ellenkező esetben különféle károk és személyi sérülések következhetnek be. Az ilyen események károsan befolyásolják a vállalkozás működését, valamint jogi vonzataik is lehetnek. A szervizelést ezért mindig komolyan kell venni a vállalkozás optimális és biztonságos működése érdekében.
A biztonság és a termelékenység javítása érdekében javasoljuk, hogy XX naponként végezzen megelőző karbantartást.
Igen. A Toyota targonca összes alkatrésze eredeti Toyota alkatrész. Ha a targoncát nem gyári alkatrészekkel szervizeli, jelentősen veszélyezteti a jármű tartósságát és hasznos élettartamát.
További kérdései vannak vagy segítségre van szüksége a megfelelő targonca kiválasztásában?
Mindig elérhet minket, amikor segítségre van szüksége.
Lépjen kapcsolatba velünk vagy látogasson el a GYIK oldalra.
Az egyik legelismertebb metódus segítségével megkérdezzük, hogy mi a legfontosabb ügyfeleink számára és hogyan teljesítünk. A Net Promoter Score lehetővé teszi számunkra, hogy összehasonlítsuk teljesítményünket.
Szervizszolgáltatásaink szervezetünk egyik kulcs tevékenysége, ügyfeleink számára nagyon fontos, hogy minél gyorsabban vegezzük el a javításokat, és a megfelelő időben időben biztosítsuk a megfelelő alkatrészeket.
Minden hónapban több mint 1500 kérdőívet gyűjtünk be, amelyek segítenek abban, hogy folyamatosan fejlesszük szolgáltatásainkat, ezáltal ügyfeleink is folyamatosan tudják növelni produktivitásukat és kontrollálni a költségeiket.