A minőségügyi felméréssel mérjük fel ügyfeleink értékesítéssel, szolgáltatásainkkal és bérlési tevékenységünkkel kapcsolatos véleményét. A kérdőívek névtelenek, céljuk a minőségre vonatkozó visszajelzések gyűjtése, és az ügyfél-elégedettség folyamatos nyomon követése. Havonta 1500–2000 felmérést töltenek ki ügyfeleink, és minden visszajelzésre reagálunk;
A Net Promoter System (rövidítve: NPS) egy világszintű standard az ügyfélélmény mérésére, vizsgálatára és fejlesztésére. A Net Promoter Score pontszám a szerviz, az értékesítés és a bérbeadás között oszlik meg. Az alábbiakban láthatja, hogyan teljesítünk az egyes területeken.
Fokozott elégedettség együttműködésünket illetően.
Kiválóan kiegészíti stratégiánkat – minőség minden részletben.
Minden kapcsolattartási pont után kap egy felmérést. A felmérés egy átfogó minőségügyi program, hogy javítsuk az Önnel való együttműködésünket.
A felmérés számos kérdést tartalmaz, amelyek segítenek megérteni, mennyire volt elégedett legutóbbi kapcsolatfelvételünkkel. Kitöltése mindössze 2-3 percet vesz igénybe, visszajelzései segíthetnek nekünk abban, hogy változtassunk módszereinken.
Miután válaszolt a felmérés kérdéseire, Toyota-menedzserünk azonnal intézkedik visszajelzései alapján.
Azonnal utánajárunk a dolgoknak, és intézkedünk, hogy minél hamarabb megoldjuk az ügyet, így biztosíthatjuk, hogy folyamatosan javítjuk eljárásainkat.
Ezzel az eszközzel mérjük fel ügyfeleink értékesítéssel, szolgáltatásainkkal és bérlési tevékenységünkkel kapcsolatos véleményét.
A folyamatos fejlesztés vállalati filozófiánk része. Ezért kérjük ügyfeleinket, hogy őszintén osszák meg velünk visszajelzéseiket, amiből tanulni tudunk, és fejleszteni tudjuk szolgáltatásainkat. A minőségügyi felmérés a Toyotán belüli átfogó minőségügyi rendszer része.
Fő célunk, hogy javítsuk az ügyfeleink által a következő szerviz-, értékesítési vagy bérleti interakció során szerzett tapasztalatokat. Azonnali visszajelzést és támogatást kap a problémákkal és kérdésekkel kapcsolatban, és lehetősége van arra, hogy megossza véleményét a Toyota teljesítményéről.
Több információt ad arról, hogy milyen kapcsolatot építettünk ki ügyfeleinkkel, és hogyan ítélik meg szolgáltatásainkat. Ha a felmérés során felmerülnek aggályok vagy kérdések, felvesszük a kapcsolatot az ügyféllel, hogy megértsük és megoldjuk a problémát.
Teljesítményünkkel, hozzáállásunkkal és az általunk végzett munka minőségével kapcsolatban teszünk fel kérdéseket. Arra kérjük, hogy 1–5-ig terjedő skálán értékeljen, ahol az 5 nagyon jónak számít. A gyakran előforduló NPS-kérdéseket is fel szoktuk tenni, amelyekre 0 és 10 közötti szám a válasz.
A kérdőívet csak akkor küldjük ki, ha kapcsolatba kerültünk Önnel. Legfeljebb háromhavonta küldünk ilyen kérdőívet, e-mailben. Így elkerüljük, hogy túl sok felmérést küldjünk ki.
A felmérés kitöltése mindössze 2–3 percet vesz igénybe.
Probléma felmerülése esetén azonnal utánkövetésre és intézkedésre kerül sor, és általában 48 órán belül visszajelzünk. A pozitív visszajelzést motivációs céllal elküldjük a kollégáknak és a munkatársaknak. Az eljárásokat az ismételt előfordulás megelőzése érdekében folyamatosan fejlesztjük (Kaizen).
Igen, a felmérés meghívólevelében található linken keresztül megváltoztathatja a gyakoriságot, vagy leiratkozhat.
A Net Promoter Score az ügyfélhűség és -elégedettség mérése. Lényegében egy felmérés, amely során az ügyfelek egy 0-10-ig terjedő skálán válaszolnak, hogy milyen valószínűséggel ajánlják az Ön termékét vagy szolgáltatását másoknak.
A Net Promoter System átfogó minőségügyi rendszer, amely az ügyfélhűségre vonatkozó kérdésekre épül. A rendszer része az elégedetlen ügyfelek aktív nyomon követését, azonban a kérdések a kapott visszajelzések alapján az általános ügyfél-elégedettség és -hűség javítását is célozzák.
A Net Promoter System rendszerben az ügyfeleket három csoportba sorolják: promoterek (9-10-es értékelés), visszahúzók (0-6-os értékelés), passzívak (7-8-as értékelés). A pontszám kiszámításakor a visszahúzók százalékos arányát levonják a promóterek százalékos arányából. A passzívakat nem vesszük figyelembe.
Példa: 10 ügyfél válaszol az NPS-kérdésre: 7 promóter (70%), 1 visszahúzó (10%), 2 passzív (20%).
70%-20% = NPS 50