A beruházási program célja, hogy a Toyota tovább erősítse vezető pozícióját a logisztikai megoldások terén, különös tekintettel az akkumulátortechnológiára, a mesterséges intelligenciára, a fejlett logisztikai rendszerekre, az automatizálásra, az online megoldásokra és az egyablakos flottakezelésre. A program biztosítja, hogy a vállalat továbbra is fenntartható növekedést érjen el, miközben átfogó megoldásokat kínál az európai ügyfeleknek, kiemelkedő minőségben és kiváló ügyfélélménnyel párosítva.
A Toyota Material Handling Europe ennek részeként még nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy ezeken a területeken a legjobb szakembereket vonzza be, és erősítse kutatási-fejlesztési csapatait Európa-szerte. A K+F csapatok bővítése kulcsfontosságú ahhoz, hogy a cég gyorsan reagáljon az iparági kihívásokra és technológiai változásokra, biztosítva, hogy az új, innovatív termékek és szolgáltatások mielőbb a piacra kerüljenek, és ezzel javítsák az ügyfélélményt.
„Elkötelezettek vagyunk az innováció mellett, és célunk, hogy az igényeknek megfelelően formáljuk a jövő anyagmozgatási technológiáit” – mondta Johan Brynås, a kutatási és innovációs részleg vezetője. „K+F csapataink a termékek teljes életciklusát végig követik, a tervezéstől a gyártásig és a helyszíni megvalósításig. A kutatásba és fejlesztésbe történő beruházásaink megduplázásával élen kívánunk járni az élvonalbeli megoldások kifejlesztésé terén.”
Középpontban a kulcsszerepek
A megnövekedett befektetésekkel összhangban a Toyota Material Handling Europe nemrégiben elindította egyik legnagyobb toborzási kampányát „MOVE the Future” címmel A program a legtehetségesebb szakemberek bevonzására összpontosít a legversenyképesebb technológiai területeken, és egyben hangsúlyozza a vállalat elkötelezettségét a fenntarthatóság és a társadalom jobbá tétele iránt.
„A Toyota Material Handling Europe-nál az ötletek szó szerint a semmiből jönnek. Gyakran az a legjobb, ha tiszta lappal kezdünk neki az új dolgoknak. Az innováció számunkra nem csupán fogalom, hanem a legmodernebb koncepcióink és prototípusaink egyik kiemelt jellegzetessége. Tanúbizonysága annak, hogy elkötelezettek vagyunk lehetőségeink kiterjesztése és a logisztika jövőjének átalakítása iránt. Az innováció maga a folyamat, amely az ötlettől a megvalósulásig tart, egyben az új kampányunk központi üzenete” – tette hozzá Brynås.
„MOVE the Future” kampányunk rávilágít arra, hogyan alakítja át a technológia a fejlődést és a haladást. A kampány felkelti az érdeklődők figyelmét, hogy csatlakozzanak hozzánk, és közösen valósítsuk meg az anyagmozgatási technológiák jövőjére vonatkozó elképzeléseinket.