Probléma merült fel a géppel kapcsolatban?

Semmi gond, mi segítünk Önnek.

Foglaljon időpontot online vagy hívjon minket a +36 1 482 0900 telefonszámon.

Szerviz, amelyben megbízhat

Toyota Szerviz Koncepció, egy struktúrált megközelítés az Ön működésének optimalizálásához

Nemcsak minőségi termékeket, de minőségi szolgáltatásokat is nyújtunk. Az ügyfelek elégedettsége mindennél fontosabb számunkra, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy megfeleljünk elvárásainak.

Ezért alkalmazzuk a Toyota szervizkoncepciót, a szolgáltatásaink optimalizálásának 12 kulcsértékkel rendelkező strukturált megközelítését.




Válasszon szervizcsomagjaink közül

Szervizcsomagjaink segítségével személyre szabhatja vállalkozását, flottamérettől függetlenül. Ezket kombinálni tudja az I_Site flottamenedzsment megoldásunkkal, ami teljes kontrollt tesz lehetővé az Ön számára.

Lépjen kapcsolatba velünk

Lépjen kapcsolatba velünk:

  • Hívjon minket a +36 1 482 0900 telefonszámon
  • Írjon nekünk a chat felületen
  • Küldje el szerviz bejelentését, az alábbi kérdőív kitöltésével
Válasszon szervizszolgáltatásaink közül

Gyakran Ismételt Kérdések a Szervizről

További kérdései vannak vagy segítségre van szüksége a megfelelő targonca kiválasztásában?
Mindig elérhet minket, amikor segítségre van szüksége.

Lépjen kapcsolatba velünk vagy látogasson el a GYIK oldalra.

Mindig elérhető szolgáltatások

Amit mindig elvárhat tőlünk

  • Személyre szabott karbantartási megállapodások
  • Transzparens szolgáltatás rejtett költségek nélkül
  • Képzett szerviztechnikusok, akik elvégezték a STEP programot
  • Gyors válaszidő
  • Visszanézhető szerviz előzmények

Eredeti Toyota Alkatrészek

  • Alkatrészeink 95%-a elérhető készletről. Európában 24 órán belül bárhova kiszállítjuk a szükséges alkatrészeket.
  • Minden alkatrész tesztelése azonos körülmények között történik, mint ahol a targoncákat használják
  • Szervizidő és költségek minimalizálása
  • Eredeti Toyota alkatrészeink környezetbarát technológiával készültek

Az I_Site applikáció bemutatása

Vadonatúj szolgáltatás: szolgáltatáskérelem az I_Site alkalmazáson keresztül

    • Lépjen kapcsolatba szervizcsapatunkkal közvetlenül
    • Már mobil eszközről is elküldheti szerviz igénylését
    • Képeket és konkrét üzenetet is hozzáadhat
    • Gyors és egyszerű kezelés: állásidő csökkentése & produktivitás növelése

 

Miért a Toyota Szervizt válassza?

0
Szerviztechnikus
0órás
Alkatrész kiszállítás
0millió
Szervizmegbízatás évente
0%-os
javítási arány az első kiszállásnál
0%-os
Ügyfélelégedettség (NPS)

Ügyfeleink hogyan értékelnek minket?

Ügyfeleink számára mik a legfontosabb tényezők?

Az egyik legelismertebb metódus segítségével megkérdezzük, hogy mi a legfontosabb ügyfeleink számára és hogyan teljesítünk. A Net Promoter Score lehetővé teszi számunkra, hogy összehasonlítsuk teljesítményünket.

 

Szervizszolgáltatásaink szervezetünk egyik kulcs tevékenysége, ügyfeleink számára nagyon fontos, hogy minél gyorsabban vegezzük el a javításokat, és a megfelelő időben időben biztosítsuk a megfelelő alkatrészeket.

 

Minden hónapban több mint 1500 kérdőívet gyűjtünk be, amelyek segítenek abban, hogy folyamatosan fejlesszük szolgáltatásainkat, ezáltal ügyfeleink is folyamatosan tudják növelni produktivitásukat és kontrollálni a költségeiket.

Tudjon meg többet a Toyota Szerviz Koncepcióról
Összes törlése