Toyota Service Concept

Nemcsak minőségi termékeket, de minőségi szolgáltatásokat is nyújtunk. Az ügyfelek elégedettsége mindennél fontosabb számunkra, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy megfeleljünk elvárásainak. Ezért alkalmazzuk a Toyota szervizkoncepciót, a szolgáltatásaink optimalizálásának 12 kulcsértékkel rendelkező strukturált megközelítését.

Tanúsítás

A tanúsítás segítségével biztosítjuk, hogy szerviztevékenységünk megfelel a Toyota standardjainak.

Szabványosítás

Függetlenül az Ön tartózkodási helyétől, tőlünk mindig minőségi szervizre és a határidők pontos betartására számíthat.

Genchi Genbutsu

A genchi genbutsu kifejezés jelentése „menj és nézd meg”, ami a valós problémák megértésére és megoldására utal.

A pazarlás megszüntetése

Mindig a pazarlás megszüntetésére és a környezetre gyakorolt hatásunk minimalizálására törekszünk.

Heijunka

A heijunka elve elosztja a terhelést, és zökkenőmentessé teszi a munkafolyamatokat. Ezért élvez prioritást az egyes látogatások megtervezése és egyeztetése.

Gyors reakció

Tudjuk, hogy a gyors reakció a legfontosabb, amikor a munkafolyamat megakad. Ezért igyekszünk vállalatát gyorsan és hatékonyan támogatni.

Jidoka

A jidoka a problémák láthatóvá tételéről szól. Minden problémát komolyan veszünk, és a lehető leggyorsabban és legbiztonságosabban megoldjuk azokat.

Pontos illeszkedés

Célunk, hogy tökéletesen megfeleljünk igényeinek. A megfelelő emberekkel, a megfelelő képességekkel, a megfelelő alkatrészekkel és a megfelelő megállapodásokkal.

Poka yoke

A poka yoke a hibák megelőzésére kidolgozott mechanizmus, illetve folyamat. Azzal, hogy folyamatosan javítjuk a pótalkatrészek minőségét és ellenőrizzük őket szállítás előtt, biztosítjuk a megfelelő alkatrész időben történő szállítását.

Valós idejű információ

Technikusaink az interneten hozzáférnek az összes, a munkához szükséges információhoz. Ezáltal mindig hatékony és minőségi szervizelésre számíthat, minimális állásidő mellett.

Kaizen

Bízhat a folyamatos fejlődés elvében, amely a Toyota filozófia és a TPS rendszer egyik alapelve; biztos lehet abban, hogy mindig igyekszünk szolgáltatásaink minőségét javítani.

Hoshin

Köszönhetően elhivatottságunknak a hosszú távú és stratégiai tervezés mellett, biztos lehet abban, hogy nemcsak holnap, hanem évek múlva is megfelelünk majd elvárásainak.

A menedzser az I_Site-ot nézi az iPad-ján

I_Site flottairányítás

Az I_Site összeköti flottáját, összegyűjti az adatokat és áttekintést nyújt a történésekről, valamint információt ad tevékenysége optimalizálásához.

Tudjon meg többet >

Toyota Production System

Gyártási rendszerünk a „lean” alapelveken és a „pull” rendszeren alapul, ami azt jelenti, hogy csak azt gyártjuk le, amit Ön megrendel.

Tudjon meg többet >

Szerviz technikus szervizeli a Toyota targoncát

Szerviz

Olyan szervizcsomagokat kínálunk, amelyek biztosítják vállalkozása folyamatos működését. Hozza ki a legtöbbet targoncáiból. Forduljon hozzánk bizalommal.

Tudjon meg többet >

Két szervizes beszélget a szervizautó  előtt

Esettanulmány: STEP és ASEC

Az ASEC és STEP programok javítják az ügyfelek pozitív tapasztalatait, és a Toyota szervizkoncepció fontos elemei.

Tudjon meg többet >

Összes törlése