Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson Önnek. OK

Toyota Service Concept

Nemcsak minőségi termékeket, de minőségi szolgáltatásokat is nyújtunk. Az ügyfelek elégedettsége mindennél fontosabb számunkra, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy megfeleljünk elvárásainak. Ezért alkalmazzuk a Toyota szervizkoncepciót, a szolgáltatásaink optimalizálásának 12 kulcsértékkel rendelkező strukturált megközelítését.

Tanúsítás

A tanúsítás segítségével biztosítjuk, hogy szerviztevékenységünk megfelel a Toyota standardjainak.

Szabványosítás

Függetlenül az Ön tartózkodási helyétől, tőlünk mindig minőségi szervizre és a határidők pontos betartására számíthat.

Genchi Genbutsu

A genchi genbutsu kifejezés jelentése „menj és nézd meg”, ami a valós problémák megértésére és megoldására utal.

A pazarlás megszüntetése

Mindig a pazarlás megszüntetésére és a környezetre gyakorolt hatásunk minimalizálására törekszünk.

Heijunka

A heijunka elve elosztja a terhelést, és zökkenőmentessé teszi a munkafolyamatokat. Ezért élvez prioritást az egyes látogatások megtervezése és egyeztetése.

Gyors reakció

Tudjuk, hogy a gyors reakció a legfontosabb, amikor a munkafolyamat megakad. Ezért igyekszünk vállalatát gyorsan és hatékonyan támogatni.

Jidoka

A jidoka a problémák láthatóvá tételéről szól. Minden problémát komolyan veszünk, és a lehető leggyorsabban és legbiztonságosabban megoldjuk azokat.

Pontos illeszkedés

Célunk, hogy tökéletesen megfeleljünk igényeinek. A megfelelő emberekkel, a megfelelő képességekkel, a megfelelő alkatrészekkel és a megfelelő megállapodásokkal.

Poka yoke

A poka yoke a hibák megelőzésére kidolgozott mechanizmus, illetve folyamat. Azzal, hogy folyamatosan javítjuk a pótalkatrészek minőségét és ellenőrizzük őket szállítás előtt, biztosítjuk a megfelelő alkatrész időben történő szállítását.

Valós idejű információ

Technikusaink az interneten hozzáférnek az összes, a munkához szükséges információhoz. Ezáltal mindig hatékony és minőségi szervizelésre számíthat, minimális állásidő mellett.

Kaizen

Bízhat a folyamatos fejlődés elvében, amely a Toyota filozófia és a TPS rendszer egyik alapelve; biztos lehet abban, hogy mindig igyekszünk szolgáltatásaink minőségét javítani.

Hoshin

Köszönhetően elhivatottságunknak a hosszú távú és stratégiai tervezés mellett, biztos lehet abban, hogy nemcsak holnap, hanem évek múlva is megfelelünk majd elvárásainak.

Talán ez is tetszene Önnek

A menedzser az I_Site-ot nézi az iPad-ján

I_Site flottairányítás

Az I_Site összeköti flottáját, összegyűjti az adatokat és áttekintést nyújt a történésekről, valamint információt ad tevékenysége optimalizálásához.

Tudjon meg többet >

Toyota Production System

Gyártási rendszerünk a „lean” alapelveken és a „pull” rendszeren alapul, ami azt jelenti, hogy csak azt gyártjuk le, amit Ön megrendel.

Tudjon meg többet >

Szerviz technikus szervizeli a Toyota targoncát

Szerviz

Olyan szervizcsomagokat kínálunk, amelyek biztosítják vállalkozása folyamatos működését. Hozza ki a legtöbbet targoncáiból. Forduljon hozzánk bizalommal.

Tudjon meg többet >

Két szervizes beszélget a szervizautó  előtt

Esettanulmány: STEP és ASEC

Az ASEC és STEP programok javítják az ügyfelek pozitív tapasztalatait, és a Toyota szervizkoncepció fontos elemei.

Tudjon meg többet >