Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson Önnek. OK

A Toyota Logistic Design Competition versenyt megnyitjuk a közönségszavazás előtt

A Toyota Logistic Design Competition versenyt megnyitjuk a közönségszavazás előtt

A Toyota Material Handling Europe 2018-as tervezési versenyének mottója: „Forradalmian új kiszállítási megoldások”. A beérkezett pályázatokra mostantól a közönség is szavazhat. A közönségdíj nyertesét a 2018-as CeMAT kiállításon hirdetjük ki a németországi Hannoverben.

A 2018-as „Forradalmian új kiszállítási megoldások” logisztikai tervezési verseny középpontjában egy egyre elterjedtebb tendencia áll: az ügyfelek az internet segítségével hozzák meg döntéseiket, és leginkább online vásárolnak. Az e-kereskedelmi megoldások térnyerésével párhuzamosan a gyors kiszállítás jelentősége rendkívüli mértékben megnőtt, azonban különféle tényezők – például a forgalom és a közlekedési nehézségek miatt – a gyors kiszállítás gyakran nem megvalósítható. Ezért a Toyota most arra kéri a tervezőmérnök-hallgatókat, hogy álljanak elő egy fenntartható és forradalmian új megoldással, amelynek célja a kiszállítás optimalizálása és a termék végfelhasználóhoz való eljuttatásának leegyszerűsítése.

 

Sajtó Információk

Toyota Material Handling Europe
Akiko Elmwall, PR Manager
+46 (0)142 8 6259, M: +46 (0)72 701 1577

Nagyon örülünk a beérkezett pályázatoknak és annak, hogy a harmadik Toyota Logistic Design Competition iránt is hatalmas az érdeklődés. Az idei pályázattal szerettünk volna még inkább nyitni a hallgatók felé, és a kézenfekvő ipari és szállítási témájú megoldások mellett más területről érkező pályázók munkáit is szívesen fogadtuk” – fejtette ki Magnus Oliveira Andersson, a Toyota Material Handling Europe formatervezési osztályának vezetője.

Az idei verseny iránti érdeklődés jóval felülmúlta a tavalyit, hiszen több mint kétszer annyian jelentkeztek. Végül 86 tervpályázatot nyújtottak be a tervezőmérnök-hallgatók Európa minden tájáról, amelyből 15 döntőst választottunk ki. Most pedig mindenki leadhatja szavazatát az általa leginkább kedvelt pályázatra. A közönség 2018. február 20-ig adhatja le szavazatát itt. A legnépszerűbb pályázat 1000 € értékű közönségdíjban részesül.

A verseny 3 győztesét és a közönség díjazottját egy díjátadó ünnepség keretében hirdetjük ki a CeMAT kiállítás 32-es pavilonjában, a németországi Hannoverben.

A Toyota Logistic Design Competition a Toyota Logiconomi programjának része. A Logiconomi az a szó, amellyel a Toyota Material Handling gondolkodásmódja jellemezhető – egyet jelent a racionalizált folyamatokra, a hulladék minimalizálására, a hatékonyság maximalizálására és a költségek csökkentésére való törekvéssel.

Toyota Logistic Design Competition döntősök

2018.02.06

Ez is érdekelheti

A Swarm targonca árnyéka

Innováció és jövőbeli technológia

A Toyota értékek és az iparág kihívásai által egyaránt inspirált központban ügyfeleinket szem előtt tartva tervezzük meg az anyagmozgatási megoldásokat.

Tudjon meg többet >
Toyota Logiconomi: együttműködés a jövőért

Toyota Logiconomi: együttműködés a jövőért

Tudjuk, hogy ami a logisztikai technológiák jövőbeli trendjeit illeti, nyitottnak és frissnek kell lennünk, ehhez pedig elengedhetetlen, hogy együttműködjünk ügyfeleinkkel és a hasonló gondolkodású beszállítókkal. Ezt a jelenleg is zajló folyamatot nevezzük Logiconominak

Tudjon meg többet >
Táblán elemezzük a folyamatokat

A Toyota filozófiája

Küldetésünknek tekintjük, hogy ügyfeleink anyagmozgatási céljait kiemelkedő hatékonysággal biztosítsuk, miközben a Toyota filozófia értékeit tartjuk szem előtt. 

Tudjon meg többet >

Toyota Production System

Gyártási rendszerünk a „lean” alapelveken és a „pull” rendszeren alapul, ami azt jelenti, hogy csak azt gyártjuk le, amit Ön megrendel.

Tudjon meg többet >