Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson Önnek. OK

Toyota targonca szerviz

A Toyota hivatalos márkakereskedői közös erőfeszítéseket tesznek a szolgáltatások színvonalának fejlesztéséért

A vevőszolgálati értékelési és tanúsítási program (ASEC) célja a Toyota Material Handling Europe szolgáltatásainak és alkatrészkezelési tevékenységének a Toyota-szabványoknak megfelelő fejlesztése és egységesítése. Az ASEC célközönségét hálózati egységeink és független márkakereskedőink képezik. Az ASEC a Toyota Way és a TPS (Toyota Production System) alapelveivel összhangban a folyamatos fejlődést előirányzó Kaizen-elv mentén az egyéni és a csapatmunka fontosságát egyaránt hangsúlyozza.
Toyota targonca szerviz

Megkérdeztünk néhány márkakereskedőt, hogy mi a véleményük az ASEC programról.

Kérdés: Független márkakereskedőként mit jelent az Ön számára az ASEC tanúsítvány?

Carlotta Ghetti (Ghetti 3, Milánó): „Az ASEC számomra a műhelyben és a vevőszolgálaton követendő elveket testesíti meg, hiszen biztonsági és hatékonysági irányelveket fogalmaz meg az ott dolgozók számára. Az összes folyamat ügyfélközpontú elemzésén és javításán keresztül a végső cél az ügyfélhűség megerősítése.”

Kérdés: Miért kezdték el alkalmazni az ASEC programot?

Giorgia Tassinari (Gruppo Tassinari, Róma): „Toyota-partnerként azt vártuk az ASEC-től, hogy segítséget nyújtson vállalati identitásunk megformálásában.”

Elio Gallone (Starservice, Milánó): „Az ASEC lehetőséget nyújt számunkra, hogy fejlesszük munkánk színvonalát, és szervezettebb formában folytassuk tevékenységünket.”

Ghetti: „Azért csatlakoztunk az ASEC programhoz, mert növekedni és fejlődni szerettünk volna. Meggyőződésünk volt, hogy a projekt napi tevékenységeink elemzésével és mérésével elősegíti fejlődésünket, így nagy várakozással tekintettünk a programban való részvételre.”

Kérdés: Sikeres volt a program?

Ivano Santo (Milano Carrelli, Milánó): „A Toyota nemzetközileg is elismert filozófiáján alapuló, jól bevált program átvételével felfedtük kevésbé hatékony folyamatainkat, és sikerült orvosolni a problémákat.”

Tassinari: „A folyamat nem mindig volt egyszerű, de mindenképpen sikerült néhány fontos változtatást eszközölnünk.”

Toyota szerviz szolgáltatás

Kérdés: Tudna konkrét példákat mondani az ASEC program nyomán megjelenő pozitív változásokra?

Ghetti: „A raktárban dolgozó kollégáktól és szerelőmunkatársaktól kapott visszajelzések alapján több területen értünk el kisebb előrelépést. Bizonyos műveletsorokat egyszerűsítettünk, valamint javítottuk a beszállítókkal fennálló kapcsolatainkat. Speciális hardveres és szoftveres megoldásokkal elértük, hogy szervizkocsijainkban már egyáltalán nem használunk papír alapú dokumentációt. Szerelőinket a legújabb tabletekkel láttuk el, és képzési tervet készítettünk számukra. Korlátoztuk a szervizkocsikban és a raktárban rendelkezésre álló tárolóhelyek méretét. Jelentős erőfeszítéseket teszünk szerelőink magatartásának és az általuk képviselt céges imázsnak a felügyeletére. Mindezeket természetesen az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások javítása érdekében tesszük.”

Kérdés: Milyen előnyökkel jár az Önök és az ügyfeleik számára a tanúsítvány megszerzése?

Santo: „A teljes szervizosztály egyetért abban, hogy a mérés és a folyamatok javítása nagyobb elégedettséggel tölti el a dolgozókat, akik ezáltal szívesebben végzik munkájukat. A fő hangsúlyt azonban az ügyfélhűség fokozására helyezzük, amelyet szervizszolgáltatásaink színvonalának fejlesztésével kívánunk elérni. Az idő múlásával az ASEC program jól rámutatott az egyén szerepére is a folyamatos fejlődésben, a biztonság javításában és a professzionalizmus elősegítésében.”

Kérdés: Milyen kommunikációs csatornákon ismertetik az ASEC program előnyeit?

Tassinari: „Az ügyfeleinkkel folytatott párbeszédek során megemlítjük, hogy az ASEC hogyan segíti elő folyamatos fejlődésünket (Kaizen). Nemcsak értékesítési munkatársaink tudják az ügyfeleink számára közvetíteni az ASEC által biztosított hozzáadott értékeket; a folyamatban nagy odaadással részt vevő szerelőink is kiveszik a részüket a feladatból.”

2018.04.05.

Ez is tetszhet Önnek

Toyota targoncát javító szerviztechnikus

Szerviz

Olyan szervizcsomagokat kínálunk, amelyek biztosítják vállalkozása folyamatos működését. Használja ki teljes mértékben a targoncákat, és tervezze magabiztosan vállalkozása működését!

Tudjon meg többet >
Óra illusztráció az előtérben, targonca a háttérben

Toyota Service Concept

A szervizszolgáltatás iránti elhivatottságunkat a Toyota szervizkoncepcióval, a szolgáltatás optimalizálásának strukturált megközelítésével fejezzük ki.

Tudjon meg többet >

STEP (Service Technician Education Programme)

A szerelőképzési program jelentős mértékben javítja Európában a Toyota szerelők szakképzettségének színvonalát.

Tudjon meg többet >
A Toyota targonca szerviz szolgáltatása

A Toyota szerviz csapata – magas szintű szakértelem a szerviz szolgáltatásoknál

Samuele Mazotta szervizvezető és Giuseppe Isaia szerelő mondja el tapasztalatait a Toyota STEP programról. 

Tudjon meg többet >