Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson Önnek. OK

Szerviztechnikus érkezik a szervizkocsitól

Ügyfeleink problémájának sikeres elhárítása elsőre

Üzleti stratégiánkban – hogy vezető pozíciót szerezzünk az ügyfél-elégedettség terén – a teljesítmény egyik legfontosabb jelzőszáma az elsőre elhárított hibák aránya. Ez a szám azt mutatja meg, hogy milyen arányban sikerül már az első szervizlátogatás alkalmával elhárítani ügyfeleink problémáját.

A Toyota szervizkoncepció

A Toyota szervizkoncepciója (röviden: TSC) egy stratégia, melynek alapján optimalizáljuk szolgáltatásainkat, és a kellő megbízhatóság, bizalom és biztonság érzését keltjük ügyfeleinkben. Alapját a Toyota Production System (TPS) rendszer és a Toyota filozófia elvei jelentik. A segítségével előmozdítjuk a targonca rendelkezésre állásának, a szolgáltatások minőségének és a költségek csökkentésének folyamatos továbbfejlesztését ügyfeleink számára. 

A TSC-vel biztosítjuk ügyfeleink számára, hogy szükség esetén segítségükre legyünk. A TSC keretein belül nagy hangsúlyt helyezünk ügyfeleink és szerelőink biztonságára is, és megtanítjuk munkatársainknak a targonca karbantartásához kapcsolódó környezeti kockázatok felismerését és kezelését. 

2014-ben az elsőre elhárított hibák aránya elérte a 91%-ot, és ezt szeretnénk 95%-ra növelni 2017-ig. Ennek érdekében folyamatosan a TSC filozófia szellemében végezzük tevékenységeinket. A nemrégiben bevezetett heti ügyfélkérdőíveknél a Net Promoter Score (NPS) rendszert alkalmazzuk. A módszertan a tevékenységek folyamatos fejlesztését támogatja (Kaizen) a közvetlen ügyfélvisszajelzések alapján.

Ezenfelül a szolgáltatási folyamat összes területén a Hoshin elnevezésű, strukturált fejlesztési módszert alkalmazzuk annak biztosítására, hogy ügyfeleink jövőbeni igényeinek is megfeleljünk. A módszer számos innovatív technikai megoldást alkalmaz a napi tevékenységek egyszerűsítésére, és ezáltal növeli a termelékenységet és a gép rendelkezésre állását.

Szerelő egy szervizfurgon előtt

Szervizakkreditációs programok

A Toyota szervizkoncepcióhoz tartozik két, egész Európában alkalmazott szervizakkreditációs program: az ASEC és a STEP. Ezek a speciális programok az ügyfélre szabott szolgáltatásokkal jelentősen javították ügyfélszolgálati tevékenységünket.

„Folyamatos ügyfélkérdőíveinknek köszönhetően tudjuk, mi a legfontosabb ügyfeleink számára. Tevékenységeik maximális termelékenysége egyrészt attól függ, mennyire sikerül erőfeszítéseinket arra összpontosítani, hogy proaktív szolgáltatást nyújtsunk a Toyota szervizkoncepció alapján, valamint attól, hogy milyen gyorsan tudjuk kezelni a flottájukban felmerülő váratlan javításokat.”

David Reinerstedt
Szervizpiaci stratégiai tervezési igazgató 
Toyota Material Handling Europe

  • Több mint 4500 képzett szerviztechnikus
  • Több mint 3300 teljeskörűen felszerelt szervizfurgon
  • Több mint 300 000, szervizszerződéssel rendelkező targonca
  • Több mint 3 500 000 szervizlátogatás évente
  • Elsőre elhárított hibák aránya: 91% – 2015-ös tényadat
  • Elsőre elhárított hibák aránya: 95% – 2017-es célkitűzés

Ez is tetszhet Önnek

Toyota targoncát javító szerviztechnikus

Szerviz

Olyan szervizcsomagokat kínálunk, amelyek biztosítják vállalkozása folyamatos működését. Használja ki teljes mértékben a targoncákat, és tervezze magabiztosan vállalkozása működését!

Tudjon meg többet >
Óra illusztráció az előtérben, targonca a háttérben

Toyota Service Concept

A szervizszolgáltatás iránti elhivatottságunkat a Toyota szervizkoncepcióval, a szolgáltatás optimalizálásának strukturált megközelítésével fejezzük ki.

Tudjon meg többet >
Két szervizes beszélget a szervizautó  előtt

Esettanulmány: STEP és ASEC

Az ASEC és STEP programok javítják az ügyfelek pozitív tapasztalatait, és a Toyota szervizkoncepció fontos elemei.

Tudjon meg többet >

Toyota Production System

Gyártási rendszerünk a „lean” alapelveken és a „pull” rendszeren alapul, ami azt jelenti, hogy csak azt gyártjuk le, amit Ön megrendel.

Tudjon meg többet >