Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson Önnek. OK

Emberek a raktárban

Norvégiában a logisztika optimalizálása 50%-kal csökkentette a károsanyag kibocsátást

A pótalkatrészek szervizfurgonokhoz való kiszállítása az egyik legfontosabb szempont üzletünkben. Norvégiában módot találtunk arra, hogy a folyamatok fejlesztésével párhuzamosan minimálisra csökkentsük a logisztikai folyamatok miatti károsanyag-kibocsátást.

A pótalkatrész-szállítási folyamat megváltoztatása  

Norvégiában korábban a trondheimi országos raktárból szállítottuk a pótalkatrészeket a szervizfurgonokhoz. Norvégia széttagolt településszerkezete miatt a teherautóknak nagy távolságokat kellett megtenniük, és gyakran volt szükség a Toyota alkatrészek légi szállítására is a Franciaországban lévő ancenis-i raktárunkból.    

Elindítottunk egy projektet azzal a céllal, hogy csökkentsük a költségeket, minimalizáljuk a CO2-kibocsátást és javítsuk a pótalkatrész-szállítást. A folyamatok, a beszerzés és a szállítás optimalizálása érdekében úgy döntöttünk, bezárjuk a trondheimi raktárat, és megszüntetjük a napi szállítójáratot Trondheim és Oslo között.  

A Svédországban lévő mjölbyi raktár növelni kezdte az áruszállítási mennyiségét, és a helyi pótalkatrészeket átszállítottuk Trondheimből Mjölbybe. A Toyota alkatrészellátást is átköltöztettük Ancenis-ből Mjölbybe. Jelenleg az összes norvégiai szerviztechnikus közvetlenül a mjölbyi központi raktárból kapja a szükséges alkatrészeket.

Különböző alkatrészrendelési típussablonokat vezettünk be, hogy elkerüljük a szükségtelen „sürgős” szállításokat, és megtanítottuk a szerviztechnikusoknak, hogyan rendeljenek hatékonyabban alkatrészeket. A heti szállítások és a kiszállítási pontok számának csökkentésével sikerült optimalizálnunk a teljes forgalmat.    

„Jó volt látni, hogy a változások a projekt elindítása után ilyen gyorsan megtörténnek, és büszkék vagyunk az optimalizált folyamat révén elért energia- és költségmegtakarításra. Azzal, hogy a regionális raktárban centralizáltuk a tevékenységeinket, jelenleg hatékonyabb szállítást tudunk biztosítani Svédországban, Norvégiában és Dániában.” 
Enrico Vezzalini
Ellátási láncért felelős vezető, alkatrészek és logisztika
Toyota Material Handling Europe

  • 50%-kal kevesebb CO2-kibocsátás a Norvégiába érkező szállítások miatt
  • 80%-kal kevesebb légi szállítás Franciaországból
  • 21%-kal alacsonyabb pótalkatrész-szállítási költség
  • Évi 500 000 EUR költségmegtakarítás

Ez is érdekelheti

Tekintse meg targoncáinkat

Fenntartható fejlődés

Közösen biztonságosabbá tehetjük a folyamatokat, többet tehetünk környezetünkért, és optimalizálhatjuk az üzleti folyamatokat.

Tudjon meg többet
Közelkép a pótalkatrészekről

Eredeti alkatrészek

Az összes pótalkatrészt úgy tervezik és tesztelik, hogy ugyanazt a minőséget, biztonságot és megbízhatóságot képviseljék, mint a targoncáink. 

Tudjon meg többet >

Toyota Production System

Gyártási rendszerünk a „lean” alapelveken és a „pull” rendszeren alapul, ami azt jelenti, hogy csak azt gyártjuk le, amit Ön megrendel.

Tudjon meg többet >
Gépkezelő BT Optiot használ komissiózásra

Termékkínálatunk

Tekintse meg villástargoncáink teljes kínálatát, beleértve tolóószlopos, palettázó és komissiózó targoncáinkat.

Tudjon meg többet >